دسته‌بندی نشده

اجرای سنگ اسلب بوک مچ

اجرای سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ : با اصطلاح بوک مچ و فور مچ آشنایی دارید ؟ سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ یعنی چه ؟ و … این دو اصطلاح در صنعت سنگ اسلب و نصب اسلب سنگ ها بسیار رایج هستند . اگر می خواهید با نحوه اجرای سنگ بوک مچ و فور مچ آشنا شوید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید . در واقع به کمک سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ چند سنگ را به گونه ای در کنار هم قرار می دهند تا قرینه شوند و یدین طریق یک طرح واحد را تشکیل دهند . در صورتی که دو سنگ باشد آن را بوک مچ و اگر چهار سنگ در کنار هم قرار بگیرد آن را فور مچ می خوانند .

توصیه می کنم دیگر مقالات سایت  افغان گستر چون سنگ مرمر پشت تلویزیون و نصب سنگ اسلب را مطالعه کنید تا آگاهی شما در مورد اسلب سنگ ها  و اجرای آن ها افزایش یابد .

شرکت ساختمانی افغان گستر قرن

شرکت ساختمانی افغان گستر قرن ، با سال ها تجربه در زمینه سنگ های اسلب می باشد .

خدمات شرکت افغان گستر عبارتند از :

فروش سنگ اسلب
اجرا و نصب سنگ اسلب کف ، بدنه و نما
اجرا و نصب سرامیک کف ، بدنه و نما
طراحی ، ساخت و فروش ماشین آلات ساختمانی
مشاوره در زمینه خرید انواع سنگ اسلب

آدرس : تهران – کامرانیه شمالی – خیابان تاجیکی – پلاک 11

شماره تماس : 02122283117

آدرس ایمیل : rs.nazari2@gmail.com

اجرای سنگ اسلب بوک مچ

اجرای سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ

در رابطه با اجرای سنگ بوک مچ باید به این موضوع اشاره کنیم که زمانی ما از بوک مچ کردن سنگ استفاده می کنیم که بر روی سنگمان طرح و نقش هایی وجود داشته باشد و که به قطعات بزرگ برش داده می شود .

احرای سنگ اسلب بوک مچ بدین طریق می باشد که قطعه بریده شده از سنگ اسلب را در یک سمت قرار می دهند و از رو ساب داده می باشد سپس قسمت دیگر سنگ را در سمت مخالف آن قرار می دهند و آن را از پشت ساب می دهند و این دو سنگ بریده شده را در کنار هم قرار می دهند . اما وقتی شخصی از بیرون به این نوع سنگ بوک مچ و فور مچ نگاه کند طرح سنگ به گونه ای بنظر میرسد که انگار از یک سنگ به سنگ دیگر نیز ادامه دارد .

اجرای سنگ اسلب طبیعی بوک مچ کاری بسیار سخت و پر زحمت می باشد و نیاز به هزینه زیادی دارد و نکته مهم در اجرای سنگ اسلب بوک مچ این است که ای تکنیک تنها بر روی سنگ هایی که دارای کیفیت خوبی هستند و سطح شفافی دارند اجرا می شود .

اجرای سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ

چه سنگ هایی را میتوان به صورت بوک مچ فرآوری کرد ؟

در پاسخ به این نوع سوال لازم است بیان کنیم که سنگ هایی که دارای نقش و طرح های برجسته هستند از جمله از سنگ هایی هستند که اجرای سنگ اسلب بوک مچ بر روی آن ها بسیار جذاب و خیره کننده می باشد . از جمله از این مدل سنگ ها می توان به سنگ چینی ، مرمر ، تراورتن و برخی از سنگ های مرمریت نیز اشاره کرد .

برخی از سنگ های دیگر چون سنگ های گرانیت ، لایمستون و… با توجه به یکنواخت بودن و سادگی که دارند قابلیت اجرای بوک مچ و یا فور مچ را ندارند . چرا که یکنواخت بودن طرح آن ها باعث می شود که وقتی در کنار یکدیگر قرار میگیرند طرح جذاب و ادامه داری را تشکیل ندهند .

در معادن ایران سنگ هایی چون مرمریت ، مرمر و گرانیتی و تراورتن به فروانی یافت می شوند که دارای طرح های برجسته و جذابی می باشند اما در دیگر کشور هایی چون ترکیه ، چین و… با استفاه از تکنولوژی هایی اقدام به ساخت سرامیک اسلب ها می کنند .

اجرای سنگ اسلب بوک مچ توسط نصابان ماهر شرکت افغان گستر

یکی از بهترین شرکت ها که در جهت فروش و نصب اسلب سنگ ها فعالیت می کند و خدمات خوب و متنوعی هم ارائه می دهد شرکت افغان گستر قرن نیز می باشد که با استخدام نیرو های حرفه ای و ماهر  می تواند کار نصب سنگ اسلب همراه با اجرای سنگ اسلب بوک مچ و فور مچ و … را انجام دهند در ادامه راه های برقراری ارتباط را با کارشناسان را قرار میدهیم :

آدرس : تهران – کامرانیه شمالی – خیابان تاجیکی – پلاک 11

شماره تماس : 02122283117

آدرس ایمیل : rs.nazari2@gmail.com

اجرای سنگ اسلب بوک مچ توسط نصابان ماهر شرکت افغان گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *